جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , ۰۹:۳۶:۵۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۹/۲۱ ساعت ۱۵:۰۸
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار مریوان: مدیران در انجام وظایف خود کاهلی نکنند

فرماندار مریوان گفت: مدیران باید تا آخرین لحظه خدمت و مسوولیت، به وظایف خود در قبال مردم عمل کنند و در این راه سستی و غفلت نداشته باشند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مریوان :آرتیکاس اقبال روز یکشنبه در جلسه شورای اداری مریوان اظهار داشت: طبق تاکید استاندار، مدیران در همه دستگاه‌ها مکلف هستند وظایف خود را با تمام توان انجام دهند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکنند و تا لحظه آخر نسبت به خدمت صادقانه به مردم احساس مسوولیت داشته باشند.

وی خدمات کادر درمان به بیماران کرونایی را بسیار اررشمند و قابل تقدیر خواند و اضافه کرد: امیدواریم روحیه انسان دوستی کادر درمان همچنان با قوت ادامه داشته باشد و شاهد از بین رفتن ویروس کرونا در کشور باشیم.

فرماندار مریوان به اعمال محدودیت‌های هوشمند کرونایی در کشور اشاره کرد و افزود: طبق دستور ستاد مقابله با کرونا، از این پس به کسانی که وارت واکسیناسیون نداشته باشند، هیچ نوع خدمات اداری و دولتی ارائه نمی‌شود.

اقبال تاکید کرد: از فردا دوشنبه بازرسی از ادارات انجام می‌شود و چنانچه خدمتی به افراد فاقد کارت واکسیناسیون ارائه شود، با آن اداره برخورد خواهد شد.

وی بر لزوم صرفه‌جویی در مصرف انرژی توسط ادارات تاکید کرد و ادامه داد: ادارات باید در این زمینه پیشتاز و الگو برای مردم باشند تا شاهد مصرف بهینه انرژی در بخش‌های مختلف باشیم