جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , ۰۷:۴۸:۴۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۵/۱۱ ساعت ۰۱:۱۷
لینک کوتاه مطلب:

بازدید فرماندار مریوان از اجرای پروژه لایروبی رودخانه کلین کبود

دکتر احمدی فرماندار شهرستان مریوان به همراه فاضل رئیس امور آب، داروند کارشناس مدیریت بحران و معاونین شهرداری با حضور در سطح شهر از محدوده رودخانه کلین کبود و روند اجرای پروژه لایروبی رودخانه های سطح شهر و اقدامات عمرانی آنها بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری : دکتر احمدی فرماندار شهرستان مریوان به همراه فاضل رئیس امور آب، داروند کارشناس مدیریت بحران و معاونین شهرداری با حضور در سطح شهر از محدوده رودخانه کلین کبود و روند اجرای پروژه لایروبی رودخانه های سطح شهر و اقدامات عمرانی آنها بازدید نمودند.

فرماندار مریوان در این رابطه اظهار داشت: بنا به تجربیات امسال نیاز است قبل شروع بارندگی ها در استان تمهیدات لازم جهت کنترل سیلاب های احتمالی در رودخانه ها و مسیرهای حرکت سیلاب مشخص و اقدامات لازم جهت لایروبی و بستر سازی انتهای رودخانه ها صورت گیرد.

دکتر احمدی افزود : لایروبی و بستر سازی انتهای رودخانه ها نقش کلیدی در امر کنترل سیلاب داشته که بدین منظور با آغاز عملیات لایروبی تاکنون نزدیک به ۱۰۰۰ متر از رودخانه ها و مسیر های آبرو در سطح شهرستان پاکسازی و این عملیات نیز همچنان ادامه دارد .

وی خاطر نشان کرد: با همت اداره آب منطقه ای شهرستان، و شهرداری مریوان محدود داخل و خارج از شهر طی عملیات عمرانی بستر سازی و لایروبی خواهد شد .