بیانیه سطح توافق خدمات
ضمانت نامه کیفی خدمات تحت وب :
خدمات ارائه شده در سایت استانداری کردستان دارای ضمانت ۹۹ دسترسی خدمت گیرنده در هرماه می باشد و در صورت عدم دسترسی مدت زمان مربوط توسط شرکت پارس الکام محاسبه شده و بر اساس قوانین مندرج در قرارداد sla فی مابین شرکت مذکور و استانداری کردستان عمل خواهد شد.
تارنمای استانداری کردستان بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.
تارنمای استانداری کردستان به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق “منوی تماس با ما” مجهز می باشد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در ساعات اداری، تماس برقرار نمایید.
برای ارتباط و انعکاس شکایت می توانید با اطلاعات که از بخش تماس با ما بدست می آورید درخواست و یا پیشنهاد خود را ارائه نمایید.
- در دسترس بودن صفحه اصلی تارنما به زبان فارسی
 - وجود RSS یا تکنولوژیهای مشابه برای تبادل اطلاعات
 - اطلاعات تماس مورد نیاز مخاطبان در بخش تماس با ما
 - بخش پرسشهای متداول در تارنما
 - آرشیو اخبار
 - امکان چاپ و همچنین امکان تهیه نسخه الکترونیکی در قالب فرمت های رایج (pdf و غیره) از فرمهای مورد عمل و مستندات موجود در تارنما
 - بخش نظرسنجی در تارنما
 - قوانین و مقررات مرتبط با دستگاه
 - آگهی های مناقصات و مزایده ها
 - دستهبندی خدمات دستگاه بطور مناسب
 - امکان ارائه انتقاد، پیشنهاد، و شکایت در تارنما با استقاده از تماس با ما
 - امکان ثبت نام در تارنما
 








