پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۲:۰۹:۴۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۸/۲ ساعت ۰۰:۳۱
لینک کوتاه مطلب:

جلسه شورای اداری شهرستان مریوان برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان مریوان با حضور رشیدی پور معاون توسعه و منابع استانداری ، دکتر احمدی فرماندارمریوان ، امام جمعه و اعضای شورای اداریی ، روسای شورای بخش ها و نماینده ورزشکاران درسالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

جلسه شورای اداری شهرستان مریوان با حضور رشیدی پور معاون توسعه و منابع استانداری ، دکتر احمدی فرماندارمریوان و اعضای شورای اداریی ، روسای شورای بخش ها و نماینده ورزشکاران درسالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 

حاج ماموستا شیرزادی امام جمعه مریواندر این جلسه  ماه مولود را ماه وحدت اسلامی خواندواظهارکرد: مولود، ماهی است که خیر دنیا و آخرت را در بر دارد که همه اینها از وجود مبارک حضرت ختمی‌مرتبت محمد مصطفی(ص) است

ماموستامصطفی شیرزادی گفت: باید وحدت کلمه نقشه‌ی راه باشدچون محوراصلی در انقلاب ما وحدت بوده و هست.

وی افزود: ثمره عدالت وحدت است،  وحدتی که پایدار باشد از عدالت برخواسته است.

امام جمعه در ادامه: بنا به فرمایش قرآن کریم و احادیث پیامبر اسلام  خوبی و بدی برخاسته از اخلاق خود انسان است، لذا روسا و کارمندان ادارات باید سعه صدرداشته باشند.

وی افزود: امام علی(ع) درنامه ای که به یکی از فرماندهانش نوشت فرمود، بال نوازش را برای مردم باز کن همان‌طور که خداوندمتعال فرمود«ای انسان بال نوازش‌را برای پدر و مادرت در پیری باز کن».

ماموستاشیرزادی عنوان کرد:  قطعا کسانی به ادارات مراجعه می‌کنند که مشکل دارند واین از وظایف مسیولین است که با آغوش باز و چهره‌ای گشاده پذیرای ایشان بود.

 

در پایان جلسه عبدالله رشیدی پور معاون توسعه منابع و توسعه و منابع انسانی استاندار کردستان نیز تاکیدکرد: همه مسولین استان و بویژه فرماندار مریوان دغدغه خدمت به مردم را داریم

عبدالله رشیدی پورگفت: نخبه تنها به  افرادی تلقی نمی‌شود که در کنکور رتبه خاصی آورده باشند، من احساس می‌کنم کسانی که در این جلسه حضور دارند هر کدام به‌نحوی نخبه هستند چون هر کدام نماینده قشر خاصی از جامعه هستند

وی افزود: امروزه اخبار محرمانه‌ای در دنیا وجود ندارد، کوچک‌ترین اتفاقی که بیفتد همه دنیا مطلع می‌شوند

وی عنوان کرد:  نظام جمهوری اسلامی تنها نظامی است در دنیا که پشتوانه و تکیه به قدرت‌های جهانی ندارد و به‌تنهایی در مقابل این قدرت‌ها ایستادگی کرده‌است.

رشیدی پورافزود: زمانی‌که جنگ هست ساله شروع شد عزیزانمان برای تهیه مایحتاج جنگی به کشورهای مختلف مراجعه می‌کردند اماهیچ کشوری با ایران همکاری ، امروز جمهوری اسلامی با افتخار یکی از ابرقدرت‌های جهانی است که کشورهای دیگر به این کشور نیازمند است

وی با اشاره به تاکید رئیس‌جمهوردرخصوص جبران عقب ماندگی های کردستان افزود: باوجود همه تحریم ها و فشارهای خارجی الحمدلله چرخ توسعه کردستان روی غلتک افتاده‌است

معاون توسعه منابع و توسعه و منابع انسانی استاندار کردستان افزود: همه در راه توسعه و خدمت‌گذاری وظیفه داریم چون آینده فرزندانمان را می‌سازیم

وی گفت: با توجه به کمبود زمین در مریوان و در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، بخشنامه‌ دولتی به تمام دستگاه‌ها ارسال‌شده است که قرار است، دستگاه‌هایی که زمین مازاد دارند دراختیارطرح نهضت ملی قراردهند.

 

وی با اشاره به این‌که در سال ۱۴۰۰ شانزده هزار و در سال۱۴۰۱ سی و سه هزار شغل ایجاد شده‌است این رقم را رقم قابل‌قبولی دانستند .

وی درادامه: مراحل ساخت مسجد جامع را پیگیری کرده‌ایم و خواهیم کرد و در راه ساخت این مسجد تا قدم آخر کمک خواهیم کرد، دلیل تاخیردرادامه ساخت مسجد جامع  عدم تحقق وعده یکی خیرین که قرار بود بقیه مراحل را برعهده بگیرد بوده است.

عبدالله رشیدی پوردرپایان سخنان خود با اشاره به  اتفاقات اخیر که درکشوراتفاق افتادتاکیدکرد: این اتفاقات با دین و آیین ما منافات دارد و این مربوط به دین و مذهب ما نیست، اتفاقات اخیر کار استکبار جهانی است و ما باید از این اتفاقات درس عبرت بگیریم، لذا هم‌سویی با اتفاقات اخیر لطمه شدیدی به دین و ایمان و آیین ما می‌زند .