جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۵:۱۱:۱۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۹/۲۹ ساعت ۲۳:۴۵
لینک کوتاه مطلب:

آزادی ۵ زندانی جرایم غیر عمد به مناسبت شب یلدا در مریوان

جلسه هیأت مدیره انجمن حمایت از زندانیان شهرستان مریوان با حضور دکتر احمدی فرماندار ، دادستان ، مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان دیگر اعضا انجمن در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مریوان :جلسه هیأت مدیره انجمن حمایت از زندانیان شهرستان مریوان با حضور دکتر احمدی فرماندار ، دادستان ، مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان دیگر اعضا انجمن در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

دکتر احمدی فرماندار مریوان در این جلسه ضمن تقدیر وتشکر از اعضای هیات مدیره انجمن در حمایت از خانواده زندانیان وکمک به آزادی زندانیان گفت: با ایجاد بسترهای اشتغال خانگی و اعطای تسهیلات قرض الحسنه و زیرپوشش قرار دادن این خانواده‌ها در انجمن‌ حمایت زندانیان و کمیته امداد حضرت امام (ره) راه گشای برخی از مشکلات این خانواده ها باشیم.

وی درادامه اظهار داشت باید از تمام ظرفیت های شهرستان استفاده کنیم تا خانواده‌های زندانیان را از آسیب‌های اجتماعی دور نگه داریم و لازم است خیرین گرانقدر شهرستان کمک های خود را در این بخش ادامه دهند.

فرماندار مریوان ، بر لزوم رفع مشکلات خانواده زندانیان به ویژه مشکلات اقتصادی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی تاکید و در ادامه به اهمیت مشاوره و آموزش در خصوص زندانیان و خانواده‌های آنها پرداخت و از همه نهادهای حمایتی خواست در این خصوص همکاری و مساعدت نمایند.

دکتر احمدی فرماندار مریوان در پایان جلسه گفت به مناسبت شب یلدا با کمک خیرین ودادستان و رئیس دادگستری شهرستان ۵ نفر از محکومین مالی زندان مریوان آزاد شدند و به کانون گرم خانواده بر گشتند.