جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۶:۰۲:۴۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۹/۱۸ ساعت ۱۸:۲۴
لینک کوتاه مطلب:

جلسه شورای اشتغال شهرستان مریوان برگزار شد

جلسه شورای اشتغال به ریاست فرماندار شهرستان مریوان و با حضور دیگر اعضا در سالن جلسات فرماندار ی برگزار شد

جلسه شورای اشتغال با ریاست دکتر احمدی فرماندار شهرستان و با حضور معاون برنامه ریزی فرمانداری ، بخشداران و دیگر مسولین ادارات در سالن شهدای دولت فرمانداری برگزار شد.

فرماندار مریوان در جلسه شورای اشتغال شهرستان گفت: مهم ترین سیاست های دولت مردمی ایجاد اشتغال پایدار و رفع بیکاری است.

وی ضمن تشکراز تلاش‌های همه دستگاه‌های مسئول در اشتغال‌آفرینی افزود: باید این کار گروه با استفاده از خرد جمعی و راهکارهای عملیاتی برای ایجاد اشتغال پایدار و رفع بیکاری تلاش نماید.

فرماندار مریوان تصریح کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی باید با همکاری و تعامل سازنده زمینه تقویت توسعه اشتغال را فراهم کنند تا ضمن ایجاد فرصت های شغلی، نرخ بیکاری در شهرستان کاهش پیدا کند.

دکتر احمدی بر ضرورت پیگیری جدی مصوبات جلسات شورای اشتغال تاکید و اظهار کرد: در این جلسات به دنبال ایجاد اشتغال پایدار از طریق پرداخت تسهیلات هدف دار هستیم.

فرماندار مریوان یکی از راه های توسعه اشتغال پایدار را آموزش های مهارتی دانست و گفت: می بایست آموزش های مهارتی بر اساس نیاز بازار شهرستان تنظیم و عملیاتی شود.

احمدی در پایان یکی از مهمترین راه کارهای رسیدن به اشتغال پایدار در شهرستان مریوان را جذب سرمایه گذار و هموار کردن راه سرمایه گذاری در این شهرستان از طریق تسهیل مجوزها و رفع بروکراسی های زائد دانست.