دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۲:۰۵:۳۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۲/۹ ساعت ۲۱:۰۲
لینک کوتاه مطلب:

دیدار فرماندار و اعضای ستاد انتخابات با رئیس و اعضای هیئت نظارت شورای نگهبان شهر مریوان

در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی "اسماعیل احمدی" فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان مریوان بهمراه معاون سیاسی فرمانداری و اعضای هیئت اجرایی با رئیس و اعضای هیئت نظارت شورای نگهبان شهر مریوان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی “اسماعیل احمدی” فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان مریوان بهمراه معاون سیاسی فرمانداری و اعضای هیئت اجرایی با رئیس و اعضای هیئت نظارت شورای نگهبان شهر مریوان دیدار و گفت‌وگو کردند.

“اسماعیل احمدی” در این دیدار گفت: امیدواریم با یاری خداوند متعال امسال هم مثل سال‌های گذشته با همدلی و همکاری بین هیئت اجرایی و هیئت نظارت در شهرستان مریوان بتوانیم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را با حفظ و صیانت از آرای مردم باشکوه هرچه‌تمام‌تر برگزار کنیم.

فرماندار شهرستان مریوان اصل فعالیت اعضای دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان را بسیار تأثیر گذار ذکر کرد و افزود: تلاش همه متصدیان امر انتخابات باید این باشد که انتخاباتی سالم و بی‌نقص برگزارشده و حضور عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی در کنار هم مایه دلگرمی و اطمینان مردم شود.

احمدی ادامه داد: اجرای قانون، بی‌طرفی، شفافیت و فراهم‌سازی زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی از مهم‌ترین عواملی است که باید همه در فرایند برگزاری انتخابات سرلوحه کار خود قرار دهند و در هرچه بهتر برگزار شدن آن تلاش نمایند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تصریح نمود: در انتخابات پیش رو انشا الله با همدلی و وفاق  بین هیئت‌های اجرایی و  هیئت‌های نظارت ،شاهد حضور هرچه بیشتر مردم و برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم  باشیم.

حجت السلام والمسلمین لطیفی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات نیز  در این دیدار که تمامی اعضای هیت انتخابات حضوز داشتن ضمن ارائه گزارش نظارتی از آخرین وضعیت انتخابات ، اعلام کرد تمام مجموعه هیئت نظارت امادگی دارند تا در کنار هیئت اجرایی به برگزاری انتخابات مطلوب کمک کنند

در ادامه این دیدار اعضای هیئت نظارت شورای نگهبان به بیان نقطه نظرات و مسائل و مشکلات پیش روی این هیئت در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پرداختند و پیگیری فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات برای رفع آن را خواستار شدند.

#انتخابات۱۴۰۲