پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۹:۵۱:۴۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۹/۲۳ ساعت ۱۶:۵۴
لینک کوتاه مطلب:

شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در شهرستان مریوان برگزار شد

کارگروه کارشناسی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کردستان ویژه‌ی شهرستان مریوان با دستور کار بررسی مسائل و مشکلات فعالین اقتصادی این شهرستان برگزار شد.

کارگروه کارشناسی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کردستان ویژه شهرستان مریوان، با هدف بررسی و حل مسائل و مشکلات این شهرستان پس از سه روز حضور کارشناسان این کارگروه در مریوان و بازدید از واحدهای مختلف اقتصادی از بخش‌های مختلف بازرگانی، تولیدی، صنعتی، گردشگری و همچنین برگزاری جلسات متعدد با فعالان این بخش‌ها، مدیران و مسئولان ارگان‌های خدمت‌رسان شهرستان مریوان، روز گذشته در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
این کارگروه کارشناسی زمینه‌ی بحث‌های کارشناسانه، نقدهای دلسوزانه و البته جدی فعالین اقتصادی از مدیران دولتی را فراهم کرد که با مدیریت خوب و منطقی جلسه، مباحث جدی مطرح شده به حاشیه‌ نرفت و به جدال‌های شخصی و دو طرفه بدل نشد.

این جلسه با حضور دکتر احمدی فرماندار شهرستان، نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، اعضای هیأت‌رئیسه و هیأت‌نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج، مدیران دولتی شهرستان و همچنین نمایندگان گمرکات، فرماندهان نظامی، انتظامی و در محل فرمانداری شهرستان مریوان برگزار شد.

هدف از اجرای این کارگروه یافتن راه‌حل برای مسائل و مشکلات احصا شده‌ی واحدهای اقتصادی شهرستان مریوان توسط کارشناسان کارگروه، در سطح شهرستان و به دست مسئولین شهرستانی است. در گام بعد مشکلاتی که در سطح بالاتری قرار دارند به شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استانی با حضور استاندار، رئیس کل دادگستری، دادستان، نماینده ولی فقیه در استان، مسئولین اتاق بازرگانی و مدیران ادارات دولتی ارجاع داده می‌شوند و در نهایت مشکلات ملی هم به شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در سطح ملی واگذار شوند.